maandag 21 december 2015

Ik ga gebundeld

Het nieuwe jaar is dan bijna hier, en velen van jullie weten dat ik wel eens een woord op papier wil zetten. Daarom, na veel aanmoediging van vrienden en bekenden, heb ik besloten om wat van mijn werk uit te brengen in een bundeltje. Dit is zowel poëzie als proza. Nu is mijn vraag (voor de administratie), wie zou er geïnteresseerd zijn in zo'n oplage van mijn werk.
Ik kan terecht bij een uitgeverij waar ik of wel uitgeef in Eigen Beheer, in dat geval bestel ik een aantal bundels en verkoop ik die zelf door. Of, via Printing On Demand, en dat wil zeggen: als iemand van jullie besteld, wordt dat boekje speciaal gedrukt en verzonden. Ik weet niet wat handig is, dus jullie advies daarbij zou erg van pas komen.
Ook moet er nog gedacht worden aan design, aantal pagina's, een kaft, titel, dat soort ongein, wie daar tips voor heeft of kan helpen, laat je horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten