maandag 16 juni 2014

Keelpastilles, tentamens en wegwerpcamera's

Wat zullen deze bovengenoemde dingen met elkaar te maken hebben? In het algemeen: helemaal niks! Maar, voor mij zit er een mooi causaal verband achter.

Het einde van het schooljaar is niet compleet zonder tentamenweek. Voordat je mag genieten van een vrijheid 6-weekse, moet je eerst nog even flink aan de bak. En ik kan het weten: met 11 toetsen op de planning, waarvan 5 tentamen, heb ik me moeten afsluiten van elk social-media platform. Maar voor jullie (natuurlijk) maak ik een uitzondering.

De portie stress die inbegrepen is bij de toetsweek brengt ook een slechte weerstand mee. Zelf snotter en schuifel ik vooruit, tussen de leeruurtjes door. Ik weet dondersgoed dat ik me als brave student behoor te gedragen, en constant in de boeken moet zitten, maar in plaats daarvan sabbel ik al 2 uur door op diverse keelpastilles, en zoek ik afleiding. Ik besefte me net dat ik nog een CD had, waar foto's opstonden die ik vorig jaar heb genomen met mijn wegwerpcamera. Altijd leuk! En omdat ik toch wat ''studie-uurtjes'' te doden heb met ander nutteloos gebazel, leek het mij een goed idee om wat leuke kiekjes met jullie te delen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten