donderdag 25 februari 2016

De dag daarna

Bevonden vondelingen van vandaag:

Het is de dag na de nacht. Ik zit in de trein en ben niet alleen onderweg naar bestemming maar ook naar een beetje piece of mind. In de coupé geniet ik van de zon, en probeer me te herinneren wat hij tegen me zei.

Een muur vol van graffiti volgt parallel de spoorbaan. Ik lees: ''Angela is een sch''. De rest van de letters zijn bedekt met klimop.We zullen het nooit weten, de natuur begon bij wat Angela was, of misschien nog steeds is.

In het bankstel naast me zitten twee jongens. Eén is aan het woord, zelfs heel erg veel aan het woord. Twee haltes verder hoor ik pas dat hij stottert. Het wordt erger naarmate de jongens hun uitstap bereiken. Station Velp. Hij staat op, struikelt nogmaals met zijn tong en stapt uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten