donderdag 14 mei 2015

Vijfentwintigduizend

Lieve lezers,

Ongelooflijk, 25000 views! Ik kan niet geloven dat ik zoveel kijk heb gekregen, op dit kleine stukje van mezelf, bestaande uit bytes en pixels. Dank daarvoor! Ergens begrijp ik niet zo goed waarom dit al in zulke getallen kijk heeft getrokken, maar hartverwarmend is het zeker. Blijkbaar heb ik in de afgelopen jaren mijn gedachtes weten te verwoorden en door mijn keyboard weten heen te persen, en zo kwam het dan, als eindproduct op jullie beeldschermen.

Het doet me goed om te weten dat ik gehoord word, of in dit geval gelezen dan. Ik begon met schrijven omdat ik wist dat ik iets te zeggen had, maar ik geen raad wist met hoe mezelf verbaal te uiten in mijn directe leefomgeving. Daarom bleef het een poos anoniem en ingetogen. Als je terug kijkt naar mijn beginnende bloggers-fase, dan zie je dat ik vooral wat te zeiken had. Dat klopt, ik was een enorme zeikerd. Mede omdat ik zo ontevreden was. Maar ik ben een volwassen meid nu, en begrijp dat dingen nou eenmaal niet altijd gaan zoals je wilt.

Zo heb ik al heel wat obstakels overwonnen, en hoe onprettig die soms ook zijn geweest, ze hebben me geïnspireerd om te blijven schrijven. Ik heb geleerd dat je dingen niet altijd naar je hand kunt zetten, wat veel emotie los maakt soms. Maar ook positief, als ik verliefd ben dan kan ik lovend blijven schrijven over die ene jongen die dan net dat ene vonkje in mij doet ontwaken.

Mezelf uiten vind ik dan ook erg belangrijk, en ik heb het geluk dat ik redelijk goed ben met woorden (althans, als ik jullie moet geloven). Daarover gesproken, echt, ik ontvang vaak ontzettend leuke reacties op mijn blog. Dat is het leukste aan bloggen denk ik, iedereen, overal leest het. En iedereen leest iets op zijn eigen manier. Het leukste is dan toch wel, als iets wat jij hebt geschreven een snaar raakt.

Ik hoop dat ik in de toekomst mezelf en ook jullie kan blijven verassen met een sterk gedicht of een goed verhaal. Met alle liefdesverdriet, pijn, verlangen, vreugde en boosheid van dien, ik zal er altijd inspiratie uit kunnen blijven putten, en erover schrijven zal ik ook zeker blijven doen!

Veel liefs en dank,
Aisi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten