dinsdag 26 mei 2015

Elk einde is een nieuw begin

Met opgeheven hoofd verlaat ik voor de laatste keer de examenzaal. Nou ja, laatste keer? Ergens zweeft de gedachte aan een herkansing rond in mijn hoofd, maar dat zijn zorgen voor 11 Juni. Een ellenlange vakantie lacht me tegemoet.

Oké, zeeën van tijd dus? En hoe denken we die eens te gaan besteden? Vandaag heb ik geïnvesteerd in een nieuwe agenda. Fijn om weer ''schoon'' te beginnen, nu er een nieuw hoofdstuk in het boek des levens aanbreekt. Ik heb eindelijk tijd om voornemens te gaan maken (een beetje te laat, aangezien 2015 al een aantal maanden gaande is).

Hoezeer het ook ontspannend kan zijn om te zien waar je strandt aan het einde van de dag, vind ik het ook erg prettig om me aan planningen te houden. Ergens heb ik dat wel aan school te danken, want vroeg opstaan vind ik helemaal geen probleem. Het helpt me om het meest uit mijn dag te halen. Nu school geen obstakel meer vormt voor mijn tijdsbesteding, kan ik me gaan richten op sporten en fit worden.

Ook is er eindelijk tijd om mijn ideeën te bewerkstelligen. Ik barst van inspiratie, en ik hoop dat mijn hoofd een beetje kan leeglopen, zodat ik met een frisse blik mijn kunstopleiding tegemoet kan gaan.

En verder? Veel feestjes, veel de gezelligheid opzoeken. Ik hou ervan om nieuwe mensen te leren kennen, contacten leggen is naar mijn idee namelijk supergezond (en leuk)! Ook veel theeleuten, veel lezen, veel netflix, veel zonnen. Maar vooral, veel niks. Ontspannen, bijkomen, ontdekken wie ik ben en waartoe ik in staat ben. Kom maar op met die Zomer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten