vrijdag 17 oktober 2014

Week 42

Dit vind ik mooi. Of: dit fascineert mij. En: dit trok mijn aandacht deze week. Dingetjes, prulletjes, geordende chaos, wat er bezig is in mijn hoofd. Best een kijkje waard. Vond je dit leuk? Geen probleem. Ik heb ook tumblr, die vind je hier. En nu een feestje, want het is vakantie, eventjes, maar toch, vakantie.




'Ze was dansen in de ochtendzon
eindeloos blijven doorgaan terwijl
je al zo lang niet meer kon'

(eensgelijk.tumblr.com)






'Missing you comes in waves
tonight
I am drowning'

(unknown)






 


 
Don't go far, don't go put your feet in

Standing soul scratched wrestling with heartbeats
If I belong with everyone, everyone I've ever known
I belong with everyone, everyone I've ever known is here,
With me.

Making up, lovers on their own tonight
Need to see how it's done
So I can change inside



 

'En zo doken de gedachtes van mij
over jou
zo plots
de vergetelheid in'
(rozengeur.tumblr.com)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten