Aisi schrijft

zondag 19 oktober 2014

Zondag is zo'n dag

Luie Zondag, the status quo. Stop een iPhone in mijn hand en een beetje inspiratie in mijn hoofd, en ik ga aan de slag. Ik heb twee foto's gemaakt, en er wat vsco-magie op los gelaten. God, geweldige app is dat. Mocht je er nog geen kennis mee hebben gemaakt, zeker weten downloaden, is echt een toevoeging aan je edit-programma's op je telefoon.







Morgen reis ik af naar het Westen van het land. Ik ga naar Den Haag, een nog onbekende stad van mij. Op de één of andere manier heb ik er altijd wat tegen gehad, maar dat is niet echt eerlijk, want ik moet het zien en dan pas beoordelen. Ik denk dat het komt door het consumeren van Oh Oh Cherso typetjes op tv, en het feit dat ons non-functioning politieke systeem zich daar huist in de binnenstad. 

Ik kijk vooral uit naar de treinhuis, die mag er wezen, zo'n 2 uur lang. Heerlijk, kan ik lekker alleen zijn met mijn gedachten, verhuld in een oversized zwarte jas en een bos krullen. 


 

You can't do me right 
So I decide that

I don't wanna be your girl no more
No more
I just wanna see you up and out
Out of the door



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen