Aisi schrijft

donderdag 21 augustus 2014

Doorgeslagen? I think not.

Deze vakantie draaide het voor mij allemaal om impulsief zijn, en soms de boel de boel te kunnen laten . Impulsief, spontaan, random, risicovol gedrag. Op de trein naar Den Bosch stappen? Sure. Je loon er in 3 dagen doorheen jassen? Jep, check. Maar waarom voel ik me dan zo onvoldaan?

Impulsief ben ik echt wel geweest. Er zijn ook dingen gebeurt, die mij iets te impulsief waren, sinds ik er geen hand op had. Klappen die je ook opeens moet verwerken, en dan weer achter je laten en doorgaan. Maar ook genoeg dingen waar ik wel zeker verantwoordelijk voor ben. Zelfs zo impulsief, dat ik in 1 knip met de schaar een stuk van hetgene dat juist mij kenmerkt, kwijt ben. Ja mensen, mijn haar is de dupe van mijn impulsieve gedrag. Good job.



Toch voel ik me leeg. Ik loop al de hele vakantie tegen een gevoel aan, dat maar niet weg wilt gaan. Het is een afwachtend gevoel, alsof ik wacht op iets wat nog moet komen, maar het gebeurt maar niet. En zelfs met al deze spontane acties gaat het niet weg. Het is werkelijk waar verschrikkelijk en ook verwarrend. Als ik maar wist waarmee het te maken had, dat zou al zoveel helpen.

Anyways. Deze laatste paar daagjes van de vakantie vul ik met nog een last hooray. Aanstaande Zaterdag ga ik lekker dansen met mijn lieve vriendinnetje Renée bij 8BAHN Harbour. Een groot festivalevent in de Arnhemse haven. Echt een cool concept, want je feest in havenloodsen. Er is naast dansende massa nog genoeg te zien, want er zijn vintage kraampjes en (mijn persoonlijke favoriet) een frozenyoghurt tentje. Hallelujah wat wordt dat genieten!


2 opmerkingen:

  1. Ik herken wel een beetje van dat gevoel dat je hebt. En super leuk dat festivalevent in Arnhem, zou ik ook wel bij willen wezen!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, gelukkig ben ik niet de enige! Het is echt een rot gevoel he? En dankjewel! Ik ga zeker genieten :)

      liefs

      Verwijderen